Miroslav Pekárek
lis 5

VISA investuje do nových ultrazvukových technologií

0 komentář

 

PayLikeMe: Listening yours payments

NFC platby se nám všem zdají velice jednoduché a prakticky bez komplikací. Nejvíce jsou podporovány u klasických platebních karet a zároveň u služeb jako ApplePay a GooglePay. Nicméně právě se vstupem těchto společností se zjistilo, že povětšině nám chybí daleko větší provázanost s dalšími externími systémy. Jako jsou věrnostní systémy anebo jiné platební metody, kde je využíván především QR kód.

 

Jednou z možností je využití zvuku. Je to jenom zatím výzkum, nicméně zvuk je stále neprobádanou problematikou a jeho digitalizace má stále mnoho dalších zajímavých možností.

 

I my v České republice se věnujeme dalším výzkumům v této oblasti a jsem sám osobně zvědav jakou cestou se to ubere. I taková to tisková zpráva mne potěšila, protože ukázala, že jdeme správnou cestou.

 

Originál zprávy naleznete zde: Visa invests in ultrasonic data transmission firm

 

Autor: Miroslav Pekárek

 

 

Nejnovější příspěvky
  • miroslav.pekarek
    15. lis 2018

    Dnes jsem měl možnost v rámci CardSession 15/11/2018 přednést moji představu, jak vidím budoucnost plateb ve svých obvyklých snech. V rámci prezentace jsem se věnoval několika tématům. Především: #PSD2, #DigitalIdentity, #PaymentTrends a především obsah svých snů. Pro ty z Vás, kteří neměli možnost se zúčastnit osobně, zde máte malou ukázku formou jednoho snímku vytrhnutého z prezentace. Těm z Vás, kteří měli možnost tu být se mnou, ještě jednou děkuji za pozornost.
  • blogger
    23. říj 2018

    Rok 2020 se přiblížil a je znát, že část vizí 2020 již byla přenesena do praxe. Ačkoliv ještě v roce 2016 nebylo patrné, co všechno se za 4 roky dokáže stihnout, dnes již prakticky můžeme s jistou určitostí říci, že minimálně na poli propagace digitalizace se udělalo hodně. Například zde: Diebold Nixdorf a Google Ačkoliv globální lídři v určitých segmentech uznali, že bude lepší digitalizaci na velkých trzích propagovat společně, nalézáme i na výrazně menších trzích možnosti pro lokální hráče, kteří dělají společně zajímavé věci. Jedním z nich je například společnost Seznam.cz Seznam.cz jako generální partner Attribution Academy. Máme možnost porovnat, zda platí "když dva dělají totéž, není vždy totéž"?

© 2018 PMG Capital s.r.o.

Get Social

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey YouTube Icon