PayLikeMe

Be smart, be easy, be digital
  • Home

  • Forum

  • Nejnovější / Latest Posts

  • Studio 3

  • Blog

  • About

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.
    Chcete-li vidět, jak to funguje, přejděte na zveřejněný web.
    • Kategorie
    • Všechny příspěvky
    • Mé příspěvky
    Miroslav Pekárek
    08. 12. 2020
      ·  Upraveno: 08. 12. 2020

    Mobilní generace Z

    v Mobilní platby

    Dle několika zdrojů je patrné, že generace Z se stává opravdovou mobilní generací.


    Když se podíváme na následující graf, tak se ukazuje, že oproti generaci o 5 let a více starších uživatelů, roste zájem o použití mobilního telefonu v oblasti praktického používání.





    Gen Z se rychle stává jedním z nejsilnějších spotřebitelských segmentů na světě - jako jedna z nejmladších generací tvoří od července 2019 třetinu světové populace a kontroluje odhadovanou výdajovou sílu 143 miliard $ ročně.


    Vzhledem k tomu, že 98% lidí z této generace vlastní smartphone, který dostává v průměru v prvních deseti letech svého života, je jasné, že firmy, které chtějí dosáhnout této demografické skupiny, se s nimi musí setkat na svých mobilních zařízeních.


    V mnoha průmyslových odvětvích a trzích existují příležitosti k dosažení této demografie a čas ztrávený na mobilu Vám ukáže, kde se skutečně nachází.


    Finančním a nákupním aplikacím se zatím nepodařilo oslovit široké publikum Gen Z, ale tyto kategorie zaznamenaly meziroční silný růst a představují slibnou oblast pro investice. Což je pochopitelné, protože většina z této generace ještě nedosáhla 18 let a už jen ta část úplně nejstarších zaznamenává zajímavý potenciál.


    Aplikace zábavy a sociálních sítí jsou již plně pokryté. Finanční instituce a popřípadě banky musí jednat strategicky; na rozdíl od předchozích generací se Gen Z často setkává s Fintech aplikacemi jako Venmo, Monzo, Revolut, které oslovují své zástupce plně online bez poboček.

    Tato generace prakticky nepoznala svět bez jejich smartphonu.

    Vidí svět skrz "mobilní objektiv", zároveň svým způsobem si vytváří svoji loajalitu, což před 2 lety byl prvek celkem vzácný. Proto i teď bude zajímavé, jak marketingoví experti využiji této změny.


    Jak některá data vypadají?

    - uživatelé z této generace ve 3. čtvrtletí 2020 strávili v průměru 4,1 hodiny měsíčně více s aplikacemi pracující s fotografiemi. Zde stále musíme být opatrní v hodnocení, protože díky Covid-19 se omezil fyzický kontakt s dalšími vrstevníky a také plno škol bylo zavřeno.

    - nicméně nejdůležitější zjištění, že narostl zájem o aplikace pro finance a nakupování.


    Tato skupina uživatelů je stále vhodná pro další analýzy.


    Autor: Miroslav Pekárek, PayLikeMe!

    0 komentářů
    0
    0 komentářů

    © 2018 - 2020  PMG Capital s.r.o.

    Logo_Trans_white.png

    Get Social

    • Grey Facebook Icon
    • Grey Twitter Icon
    • Grey Google+ Icon
    • Grey LinkedIn Icon
    • Grey YouTube Icon