Je to už pár měsíců co jsem popisoval jednotlivé rozdíly mezi generacemi (zde. ...)..GEN „Z“ tvořila v roce 2019 32% celosvětové populace z 7,7 miliard. V polovině minulého roku přestihla GEN „Y“, která má 31,5% podíl.Kdo je generace Z?
GEN „Z“ tvořila v roce 2019 32% celosvětové populace z 7,7 miliard. V polovině minulého roku přestihla GEN „Y“, která má 31,5% podíl.
Kdo je generace Z?
Věk 12-23 – nativní iGenerace Internetu
Populární skupina využívající většinu dostupných sociálních sítí
V průměrném věku 14 let aspirující na job být YouTuberem
Chtějí, aby se jejich vybrané značky shodovaly s jejich osobním postojem
Schopni vytvářet a rozvíjet alternativní ekonomiky
Společensky konzervativní
Ideologicky velkorysý | inspirativní (v oblasti lidského práva, životního prostředí)
Občas ekonomicky rozdělení
Necítí riziko, ani finanční
Zajímavé je, jak používají jednotlivá zařízení týdně:

Čas strávený u televize je jeden z ukazatelů, jak se nová generace ubírá...

Televize pro nové generace není vůbec důležitá, za to sociální sítě jsou ty, kde můžeme hledat nové trendy.

Zde je důležité si uvědomit, že reklamy a jejich zobrazování v rámci digitálních technologií jsou hodně otravné a i zde lze vysledovat, že jsou klienti schopni si platit aplikace, které reklamy omezují a vynechávají.
Autor: Miroslav Pekárek, paylikeme.com